41 Epping Massage
Address: Level 1, 41 Beecroft Road, Epping NSW 2121
Phone: 0493498228
* view more photos and details on wechat moment
Parking: Rawson Street 2 hour free Council car park
❤️Under new management ❤️
30 min $50
45 min $65
60 min $75
Monday
Lily ( Japanese)
*super nice girl , pretty face ,so soft and warm personality, 158 cm ,size 7 , C cup , very friendly and patient girl , good English , best GFE & good open minded service
Susie ( Korean )
* super pretty young girl , white skin , gorgeous face , hot hour glass figure , 165 cm , size 7 , so sweet & charming , she speaks perfect English .very good looking and soft personality .
Professional excellent service . Very popular
Monica ( Chinese ) new
*very pretty girl , 20 yo , 169 cm , size 6 , nice figure , C cup , gorgeous face , white skin , good English , beautiful personality , great massage and service
Star ( Korean )
*super pretty & gorgeous looking , very nice slim figure , 160 cm , size 5-6 , c cup , white skin , good English , fashionable looks like K-pop star , Korean style massage , good service
Rebecca ( Chinese)
*beautiful girl very nice body , 168 cm , size 7 slim figure , C cup , most friendly and patient ,professional massage skill ,
super nice GFE No 1 good service ,
most popular
Mellisa ( Chinese)
* beautiful girl model figure D cup 168cm super GFE open minded ( speaks Cantonese), highly popular
Yoshimi ( Taiwanese )
*beautiful hot girl , pretty face , beautiful shinning eyes and sexy make up , 168 cm , size 8, natural DD cup , curvy , bubbly and friendly, good English , great skill and open minded service !
![]()