-
This week’s roster (27/4–3/5/2026)
Monday:
-Melody (Chinese) (New)
-Mary (Thai)
-Arya (Taiwan)
-Riley (Taiwan)
-Yumi (Chinese)
-Emma (Chinese)
Tuesday:
-Mia (Chinese) (New)
-Luna (Chinese)
-Miki (Chinese)
-Sarah (Thai)
-Ivy (Vietnam)
-Chrissy (Vietnam) (10:00–6:00)
Wednesday:
-Jill (Chinese) (New)
-Jennifer (Chinese) (New)
-Cindy (Vietnam)
-Nova (Thai)
-Patty (Thai)
Thursday:
-Lillian(Chinese)(New)
-Romy(Chinese)(New)
-Claire(Korean)
-Zoey(Malaysia)
-JoJo(Chinese)(10:00-6:30pm)
-Lemon(Chinese)(10:00-3:00pm)
-Noemi(Brazil)(New)(12:00-8:00pm)
Friday:
-Gabby (Chinese) (New)
-Selena (Vietnam)
-Pamela (Chinese)
-Summer (Chinese)
-Hazel (Philippines)
-Jenny (Korean) (New) (1:00–8:00)
Saturday:
-Grice (Greek) (New)
-Annbelle (Chinese) (New)
-Haru (Vietnam)
-Rhea (Chinese)
-Connie (Chinese)
-Emily (Hong Kong)
Sunday:
-Larni (Chinese)
-Eden (Chinese)
-Sarah (Thai)
-Yumi (Chinese)
-Maria (Lebanon)
New Girls: -Melody (Chinese) -Mia (Chinese) -Jennifer (Chinese) -Jill (Chinese) -Cindy (Vietnam) -Romy (Chinese) -Lillian (Chinese) -Jenny (Korean) -Gabby (Chinese) -Grice (Greek) -Annbelle (Chinese) -Connie (Chinese) -Rhea (Chinese) -Cloud (Chinese)
Recommend Girls: -Emma (Chinese) -Mary (Thai) -Yumi (Chinese) -Mia (Chinese) -Jennifer (Chinese) -Chrissy (Vietnam) -Sarah (Thai) -Patty (Thai) -Nova (Thai) -Zoey (Malaysia) -Gabby (Chinese) -Selena (Vietnam) -Connie (Chinese) -Eden (Chinese) -Maria (Lebanon)
Young Girl: -Emma (Chinese) -Chrissy (Vietnam) -Luna (Chinese) -Mia (Chinese) -Nova (Thai) -Romy (Chinese) -Selena (Vietnam) -Gabby (Chinese) -Rhea (Chinese) -Haru (Vietnam) -Eden (Chinese) -Cloud (Chinese) -Yumi (Chinese)
Petite: -Mary (Thai) -Nova (Thai) -Patty (Thai) -Jill (Chinese) -Cindy (Vietnam) -Romy (Chinese) -Haru (Vietnam) -Eden (Chinese)
Busty Girls: -Ivy (Vietnam) -Yumi (Chinese) -Mia (Chinese) -Sarah (Thai) -Jennifer (Chinese) -Patty (Thai) -Lillian (Chinese) -Selena (Vietnam) -Gabby (Chinese) -Maria (Lebanon) -Larni (Chinese)
Good Firm Massage: -Yumi (Chinese) -Ivy (Vietnam) -Sarah (Thai) -Mia (Chinese) -Cindy (Vietnam) -Patty (Thai) -Romy (Chinese) -Summer (Chinese) -Gabby (Chinese) -Connie (Chinese) -Larni (Chinese) -Eden (Chinese)
Last edited by LeSoleilMassage; 29-04-2026 at 10:08 PM.
Reason: edit
-
Tags for this Thread